چرا باید کتاب چاپ کنم؟

چرا باید کتاب چاپ کنم؟

وقتی در زمینه ای -هر زمینه ای- صاحب نظر و دانش شدید. به نقطه ای می رسید که باید دانش و اندیشه خود را در معرض دید بقیه افرادی که جویای پیشرفت و کسب تجربه در آن زمینه هستند قرار دهید. تا از این طریق هم نام خود را در پهنه ی بی انتهای علم و هنر ثبت کنید و هم به سهم خود در پیشرفت آن کمک کرده باشید. شما می توانید با چاپ کتاب علم خود را در معرض دید و نقد صاجبنظران بگذارید.

“کتاب” ویترینی است که جایگاه نظر و اندیشه شما را بیشتر نمایان می کند.

بسیاری از افراد هستند که در زمینه ای دارای علم و حتی پیشرو هستند. اما هرگز به دنبال اثرگذاری و ماندگاری اندیشه های خود نرفته اند. و علم خود را فقط در گوشه ذهن خود بی ثمر نگه داشته اند. اگر جز این افراد هستید، وقت آن رسیده که کسالت را کنار بگذارید. و برای انتقال تجربیات و دانش خود و اثرگذاری در جامعه آستین بالا بزنید.
هستند عده ای هم که پا قبلا پیش گذاشته و آثار خود را جمع آوری کرده و حتی اقدام به چاپ آنها کرده اند. اما در پیچ و خم مراحل آن خسته و منصرف شده اند.

جزو هر کدام از دو دسته ی بالا که باشید. “حروفچین” شما را به سر منزل مقصود که همان ” چاپ و نشر کتاب” است، می رساند. تبدیل شدن به یک کتاب مستقل به اثر شما رسمیت و اعتبار می بخشد و همین کتاب معرف شما به عنوان یک نویسنده است.

می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید یا هزینه کتاب خود را به صورت آنلاین محاسبه کنید. ما به شما کمک می کنیم تا در هر زمینه ای که در آن اثری دارید. ( علمی، پژوهشی، ادبی ، هنری، کودک و نوجوان و…) صاحب کتاب شوید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان 66479615 021مشاوره در واتس اپ